Известие

Collapse
No announcement yet.

Сложен проблем с AIRBAG-а !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сложен проблем с AIRBAG-а !

    Здравейте,Колеги !
    Първо да започно от това как стана всичко, начи патувам си аз извън града ,сприма на една отбивка и давам на един приятел да покара малко алфчока(но през това време се местят и 2те седалки ), след което пак сядам аз зад волана(и пак се местят седалките) и ОП гледам грешка на таблото ,светнало ми червеното човечето с колана (може и да е от по рано но тогава го забелязах ). И вчера (3 седмици от както ми беше светнала лампата за аирбаг-а ) ,отивам на диагностика (в СБА Ст.Загора ) вързаха я момчетата влезнаха без проблем в компа на алфчока ,провериха за грешки , но не иска да зареди аирбеците . Провериха абсолютно всички бушони , провериха и бушона за пасажерския аирбаг които е в жабката но и той е здрав .. Разбрахме се да им оставя колата на другия ден и да я раглобят ,да измерят и да остановят от каде идва проблемът . Оставих я аз и след 4 часа ми звъннаха , отивам да си я прибера радостен ,че вече ще съм обезопасен когато шофирам и започнаха да ми обясняват проблема начи сичко е измерено по колата ,няма никви проблеми възглавници ,жици ,мици сичко по схемата (те били 3 схеми ) и сичко се свеждало до пасажерската седалка която имала някакъв не датчик ми как го казаха .. нещо което отчитало дали има човек на седалката или нямало и то трябвало да показва от 0,8 до 1,2 милиома ли и то показвало 30 ли нещо ей такова .. Те били сложили нещо което да го залъжат това, но пак не могат да влезнат в аирбег-а .. и се остановило че това не работи правилно .. но пък от негова страна то не е причина за да не може да разчете аирбега ... при което ме пратиха в итал сервиза в стз ,защото имало вероятност да нямали някви драивери и за тва да не може да се впишат .. и ме пратиха там сега да отивам да видят дали ще могат там да се впишат .. ако не могат и там начи компа на аирбеците бил се скапал .. или другото което е модула .. който бил на скромната цена от 600 лв ..



    Въпросът ми е към колигите ,който са се сбласквали с такъв проблем или се занимават с диагностики, каква може да е причината за да не може да отворят аирбага за да видят грешката следователно да знам дали има смисъл да ходя и да давам поредните 30 лв. за диагностика на друг сервиз .. или нещо друго което долу горе може да ми помогне ...
    Ще съм ви много благодарен !


    В краен случей пълня резервоара и отивам в софия да издирвам Бобо или някои майстор на алфчока
    П.С. Колата е от подписа..
    Алфа 156 1.8 16в ТС

  • #2
    Първоначално публикувано от bobisz Покажи съобщение
    Здравейте,Колеги !
    Първо да започно от това как стана всичко, начи патувам си аз извън града ,сприма на една отбивка и давам на един приятел да покара малко алфчока(но през това време се местят и 2те седалки ), след което пак сядам аз зад волана(и пак се местят седалките) и ОП гледам грешка на таблото ,светнало ми червеното човечето с колана (може и да е от по рано но тогава го забелязах ). И вчера (3 седмици от както ми беше светнала лампата за аирбаг-а ) ,отивам на диагностика (в СБА Ст.Загора ) вързаха я момчетата влезнаха без проблем в компа на алфчока ,провериха за грешки , но не иска да зареди аирбеците . Провериха абсолютно всички бушони , провериха и бушона за пасажерския аирбаг които е в жабката но и той е здрав .. Разбрахме се да им оставя колата на другия ден и да я раглобят ,да измерят и да остановят от каде идва проблемът . Оставих я аз и след 4 часа ми звъннаха , отивам да си я прибера радостен ,че вече ще съм обезопасен когато шофирам и започнаха да ми обясняват проблема начи сичко е измерено по колата ,няма никви проблеми възглавници ,жици ,мици сичко по схемата (те били 3 схеми ) и сичко се свеждало до пасажерската седалка която имала някакъв не датчик ми как го казаха .. нещо което отчитало дали има човек на седалката или нямало и то трябвало да показва от 0,8 до 1,2 милиома ли и то показвало 30 ли нещо ей такова .. Те били сложили нещо което да го залъжат това, но пак не могат да влезнат в аирбег-а .. и се остановило че това не работи правилно .. но пък от негова страна то не е причина за да не може да разчете аирбега ... при което ме пратиха в итал сервиза в стз ,защото имало вероятност да нямали някви драивери и за тва да не може да се впишат .. и ме пратиха там сега да отивам да видят дали ще могат там да се впишат .. ако не могат и там начи компа на аирбеците бил се скапал .. или другото което е модула .. който бил на скромната цена от 600 лв ..



    Въпросът ми е към колигите ,който са се сбласквали с такъв проблем или се занимават с диагностики, каква може да е причината за да не може да отворят аирбага за да видят грешката следователно да знам дали има смисъл да ходя и да давам поредните 30 лв. за диагностика на друг сервиз .. или нещо друго което долу горе може да ми помогне ...
    Ще съм ви много благодарен !


    В краен случей пълня резервоара и отивам в софия да издирвам Бобо или някои майстор на алфчока
    П.С. Колата е от подписа..
    Колега имах сходен проблем като твоя , като закупих алфичката от Германия , реших да и направя диагностика , мотах се в сервизи в Хасково , ама не ставаше ( значи нз дали е точно поради същата причина но провери). При мен проблема беше следният можеше да се прави диагностика на аирбега и абс-а , но в двигателя не можеше , след което отидох при Бобо и се оказа , че имам изкривен ПИН на буксата на ЕКУто. Та съветвам те да разкачиш въпросното ЕКУ и да видиш буксата дали няма изкривени ПИН.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • #3
      Първо, не виждам защо са ти взели 30 лева за диагностика, като дори диагностика не ти е направена.
      Второ- за съжаление, при алфите, редеовно гърмят централите на Airbag & ABS. Достатъчно е да се проверят захранванията ( 12V при контакт и маса ) до ECU-to (на Airbag-а разбира се ) и к-линията. Ако тез неща ги има и не се влиза в ЕЦУ-то ( с подходящата диагностика) , сменяй модула. Втора употреба е към 50-на лева.

      Comment


      • #4
        Ясен е проблема. За доктор е работата, не е за поп. Може да се ремонтира централата. Колега, имаш лично.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
          Колега имах сходен проблем като твоя , като закупих алфичката от Германия , реших да и направя диагностика , мотах се в сервизи в Хасково , ама не ставаше ( значи нз дали е точно поради същата причина но провери). При мен проблема беше следният можеше да се прави диагностика на аирбега и абс-а , но в двигателя не можеше , след което отидох при Бобо и се оказа , че имам изкривен ПИН на буксата на ЕКУто. Та съветвам те да разкачиш въпросното ЕКУ и да видиш буксата дали няма изкривени ПИН.
          Още сутринта ще проверя Колега. Мерси !

          Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
          Първо, не виждам защо са ти взели 30 лева за диагностика, като дори диагностика не ти е направена.
          Второ- за съжаление, при алфите, редеовно гърмят централите на Airbag & ABS. Достатъчно е да се проверят захранванията ( 12V при контакт и маса ) до ECU-to (на Airbag-а разбира се ) и к-линията. Ако тез неща ги има и не се влиза в ЕЦУ-то ( с подходящата диагностика) , сменяй модула. Втора употреба е към 50-на лева.
          И аз за това се ядосвам ... може би защото измериха всичко по схемата дали работи за да разберът каде е проблема ,незнам и аз но все пак 30 лв ,са си 30 лв ..

          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Ясен е проблема. За доктор е работата, не е за поп. Може да се ремонтира централата. Колега, имаш лично.
          Колега, имаш лс
          Алфа 156 1.8 16в ТС

          Comment


          • #6
            Добре де, но човечето с колана не е ли за колана? За еърбега не е ли другата лампа на малкото дисплейче?
            Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
              Добре де, но човечето с колана не е ли за колана? За еърбега не е ли другата лампа на малкото дисплейче?
              Не, имах впредвид на малия дисплей
              Алфа 156 1.8 16в ТС

              Comment


              • #8
                Проблема се откри .. и не беше никак сложен .. работа за 2 мин .. Влезнаха за отрецателно време в компа на алфчока изтриха грешката и просто трябваше да се почисти с контактен спрей буксата под пасажерската седалка , която е била замърсена и от там дава слабо напрежение към аир-бег централата и отчита грешка .. ( и заради тази процедура която на прав поглед е нещо минимално ми излезе доста пари и нерви и раглабяне на почти цялото табло ...)
                Благодаря и на оем ..
                Алфа 156 1.8 16в ТС

                Comment


                • #9
                  Не казвай хоп, преди да си скочил Тоз филм , дето си го описал е със сюжет "фантастика".

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                    Не казвай хоп, преди да си скочил Тоз филм , дето си го описал е със сюжет "фантастика".

                    Колега .. така й стана разместих този път моята седалка и пак светна .. в понеделник пак по сервиз и в краен случай при оем
                    Алфа 156 1.8 16в ТС

                    Comment

                    Working...
                    X